Imigrație

Există multe modalități de a emigra în Canada. Suntem mereu bucuroși să vă ajutăm să alegeți cea mai potrivită opțiune pentru situația familială. Vom oferi sprijin profesional în fiecare etapă a procesului de imigrare - de la selectarea unui program de imigrare până la obținerea unui permis de ședere în Canada, deschiderea unui cont la o bancă canadiană, obținerea tuturor documentelor oficiale.

Lista serviciilor noastre de imigrare:

  • Pregătirea și prezentarea documentelor de imigrare pentru toate programele de imigrare din Canada.

  • Pregătirea și prezentarea documentelor pentru viza turistica,muncă sau pentru studii.

  • Obținerea unui permis de ședere în Canada din motive umanitare.

  • Extinderea cardului de rezident permanent.

  • Aplicarea pentru restaurarea documentului de imigrare.

Toate relațiile noastre cu dvs. sunt stabilite în mod legal în baza contractului semnat. Plățile financiare se fac prin bancă în etape în cursul procesului de imigrare.

Probabil ați găsit oferte pe Internet despre evaluarea gratuită a șanselor de imigrare în Canada. În compania noastră, punctele de acumulare nu sunt calculate de un program de calculator, ci de consultanții canadieni în domeniul imigrației, care pe baza chestionarului completat va indica cele mai acceptabile și viabile modalități de a obține un permis de ședere în Canada pentru familia ta.

Skilled Workers - cea mai comună categorie de imigrație. Aproape jumătate dintre cei care sosesc anual pentru rezidența permanentă în Canada sunt imigranți în această categorie. Este cel mai accesibil atât din punct de vedere al cerințelor sale, cât și din punct de vedere financiar.

Cererea de ședere permanentă în Canada trebuie să fie transmisă ambasadei sau consulatului Canadei (Application for Permanent Residence in Canada) în anumite condiții.

Un candidat de succes pentru această clasă de imigrație trebuie să-și documenteze capacitatea de a se stabili independent cu familia sa în Canada. Concomitent cu candidatul, permisiunea de a emigra în Canada este primită de familia sa (soț (ia) și copiii necăsătoriți, până la vârsta de 22 de ani).

Regulile actuale privind imigrația au intrat în vigoare la 26 iunie 2011. Acestea stabilesc principalele cerințe și criterii pentru selectarea imigranților pentru această clasă și au înregistrat clar punctele acordate pentru fiecare dintre criterii.

În conformitate cu amendamentele adoptate la Legea imigrației a IRPA, au fost anunțate trei categorii de solicitanți, de la care vor fi acceptate cererile pentru programul Skilled Worker. Astfel, pentru imigranții care au depus cereri din 2017, se introduce o nouă procedură de selecție. Cu toate acestea, pentru ca cererea să fie luată în considerare, trebuie îndeplinită una dintre următoarele condiții:

  • Sa aveți experiență în una din cele 29 de specialitati prioritare. Este suficient să aveți cel puțin un an de experiență în această specialitate în ultimii 10 ani. Cererile trebuie depuse într-un singur centru de imigrare în orașul Sydney (Nova Scotia, Canada), unde va avea loc preselecția acestora.

  • Sa aveti un contract de munca de la un angajator canadian (formalizat pentru anumite cerințe). Cererile sunt depuse de un candidat la Ambasada Canadiană în țara de cetățenie sau de reședință permanentă.

Cerințele de bază pentru solicitanții care trec în grupa de imigrație profesională “grupa lucrătorilor calificați” (Skilled Worker Class):

  1. Specialitatea prin care se depune cererea trebuie să fie solicitată în Canada în momentul depunerii cererii dumneavoastră

    Aceasta înseamnă:

    Această specialitate trebuie să se afle pe lista oficială de categorii de ocupații (NOC) și să se potrivească nivelului de calificare de Skill Type 0, Skill Level A или Skill Level B în momentul în care aplicați cererea.

    Solicitantul trebuie să confirme cel puțin 1 an de experiență în această profesie în ultimii 10 ani pe baza ocupării totale a forței de muncă și a disponibilității veniturilor în această perioadă.

    Reclamantul confirmă faptul că, pentru a realiza această lucrare, a îndeplinit, dacă nu toate, atunci cel puțin o parte semnificativă din îndatoririle de bază prevăzute National Occupational Classification pentru această activitate, inclusiv cea mai importantă dintre aceste responsabilități.

    Nu este necesar ca principalul reclamant să fie soțul; se admite ca soția poate înscrie mai multe puncte, iar în acest caz este mai util ca ea să acționeze în calitate de principal solicitant care depune documente pentru imigrație în Canada.

    Nivelul de studii al soțului/sotiei principalului solicitant vă permite, de asemenea, să acumulati puncte, deja prin factorul Adaptabilitate.

    Toate cerințele și listele Ministerul Cetățeniei și Imigrării din Canada se actualizează periodic pe site-ul său oficial.

  2. Solicitantul documentar confirma disponibilitatea unor resurse financiare suficiente pentru acomodarea în Canada.

    Guvernul canadian nu oferă asistență financiară imigranților în grupa de imigrație profesională. Toți candidații care se califică pentru această grupa trebuie să prezinte dovezi privind disponibilitatea fondurilor pentru acomodarea în Canada (fonduri de decontare) pentru ei înșiși și membrii familiilor acestora pentru o perioadă de cel puțin 6 luni în total, echivalentul cu jumătate din venitul minim anual necesar, furnizat de Statistics Canada pentru Skilled Workers și membrii familiilor acestora, care trăiesc în orașe canadiene cu o populație de 500.000 de persoane sau mai mult.

    De regulă, documentul de confirmare este un extras din contul bancar cu privire la disponibilitatea fondurilor corespunzătoare în cont. Aceste sume nu trebuie să fie plătite nimănui, ci doar pentru a le documenta disponibilitatea la etapa de depunere sub formă de fonduri în cont sau sub formă de proprietăți pe care le dețineți, pe care le puteți vinde, iar fondurile pot fi transferate în contul dvs. din Canada în cazul în care procesul de imigrare este încheiat cu succes, chiar înainte de primirea vizei, când este deja sigur că vă va fi eliberată viza.

    Fondurile pot fi confirmate în orice monedă.

  3. Starea de sănătate a solicitantului și / sau a membrilor familiei sale nu trebuie să interfereze cu munca.

    Întrucât asistența medicală în Canada este finanțată de stat, fiecare solicitant de ședere permanentă în Canada (inclusiv membrii familiei sale) trebuie să fie supus unui examen medical pentru a determina starea de sănătate. Toți membrii familiei solicitantului sunt trimiși la investigare medicala, indiferent dacă se duc în Canada sau nu. Acest lucru se refera copiilor, membrilor adulți ai familiei care pleacă de la căsătoriile anterioare, chiar dacă în prezent locuiesc împreună cu alți părinți și nu pleacă în Canada.

    Nu există o listă de boli specifice care pot fi refuzate..

    Legislația stabilește principiile dupa care se conduc cadrele medicale din Canada:

    • un specialist-imigranț trebuie să fie apt de munca.

    • nici el, nici familia sa nu ar trebui să aibă boli cronice infecțioase care ar putea fi periculoase pentru canadieni (de exemplu, tuberculoza).

    • membrii familiei solicitantului nu ar trebui să aibă nevoie de îngrijiri medicale speciale pentru a nu încărca Ministerul Sanatatii Canadian.

    Indreptarea pentru examenul medical este oferită familiei solicitantului la ambasadele canadiene după ce a luat o decizie pozitivă la interviu.

    Examinarea medicală este efectuata de catre medicii numiți si certificați de partea canadiană (Designated medical practitioner - DMP). Trebuie să aplicați pentru examinare în termen de 90 de zile de la primirea formularelor medicale. În cazul în care se constată că starea de sănătate nu împiedică obținerea vizei, rezultatele examenului medical sunt valabile timp de 12 luni de la data inspecției.

    În timpul examenului este necesar să se transmită mai multe teste (teste de sânge și urină generală la SIDA), să se efectueze fluorografie toracică, să se răspundă la întrebări despre prezența anumitor boli, spitalizări, intervenții chirurgicale și să se facă date antropologice. Prezența în istoricul reclamantului a intervențiilor chirurgicale sau a spitalizărilor prelungite, de obicei, nu afectează decizia pozitivă a comisiei, dacă nu există consecințe.

    În unele cazuri de refuz din motive de sănătate, este posibilă obținerea unei vize. Acest lucru ar trebui făcut de un avocat care demonstreaza că imigrantul nu va fi o povară pentru societatea canadiană.

    De exemplu, dacă boala sau rănirea nu constituie un obstacol în calea muncii normale a solicitantului, aceasta nu este contagioasă și există dovezi că, boala este vindecată, există o recuperare și nu există nici un pericol de recidivă nouă.

    Într-un alt caz, se poate demonstra, de asemenea, că boala este vindecată, ca urmare a operației și a tratamentului terapeutic prelungit, corpul sa recuperat și nu există nici un motiv de teamă pentru sănătate.

    Toate costurile pentru examinarea medicală și expedierea documentelor medicale sunt suportate de solicitant.

  4. Nu ar trebui să aveți un cazier judiciar.

    Trebuie să furnizați de la poliție certificatul original că nu ați fost implicat în procedurile penale, că nu sunteți în căutarea sau că sunteți în curs de investigare. Dacă ați trăit în diferite țări - atunci din fiecare țară în care ați fost mai mult de șase luni trebuie să furnizați "Police Clearance Certificate" - solicitantului principal, soțului / soției, copiilor peste 18 ani. (originalul este trimis la ambasada + traducere legalizată).

    Dacă ați trăit anterior într-un alt stat al CSI în momentul în care acest stat face parte din fosta URSS, trebuie totuși să furnizați un certificat de la poliția acestui stat. Dacă nu puteți contacta organele afacerilor interne ale acestui stat, puteți solicita clarificări ambasadei corespunzătoare.

  5. Trebuie să înscrieți un grad de trecere, stabilit de Cetățenie și Imigrație Canada, ca un minim de trecere pentru un total de șase factori prin care datele dvs. sunt evaluate.

    6 factori de selecție pentru clasa de imigrație profesională, pentru care se acordă puncte:

    • Factorul 1. Educația

    • Factor 2. Cunoașterea limbii engleze

    • Factorul 3. Experiența profesională

    • Factorul 4. Vârsta

    • Factorul 5. Angajarea garantată

    • Factorul 6. Adaptabilitatea

  6. Eliberarea sau refuzul obținerii unei vize de imigrare nu are loc în mod automat atunci când un anumit număr de puncte este marcat sau scurtat.

    Cerințele pentru care se acordă puncte sunt împărțite în șase factori. Pentru fiecare factor, în conformitate cu anumite criterii, se acordă puncte. Aceste puncte sunt rezumate.Dacă acumulati punctajul minimal, iar acum este de 67 de puncte, atunci obțineți o viză de imigrare. În cazul în care punctajul nu este suficient, primiti refuzul de eliberare a vizei de imigrare.

    Cu toate acestea, un ofițer de imigrare are dreptul de a lua o decizie de eliberare a unei vize de imigrare, chiar dacă solicitantul nu are suficiente puncte, dacă, în opinia ofițerului, acest solicitant se adaptează cu succes în Canada. În acest caz, ofițerul de imigrare poate decide să acorde solicitantului o viză de imigrare (discreție pozitivă). În schimb, dacă solicitantul colectează numărul necesar de puncte, dar ofițerul de imigrare este sigur de insolvabilitatea solicitantului, acesta poate emite un refuz. Criteriul ca ofițerul individual de imigrare să ia o decizie individuală pentru fiecare solicitant este pregătirea solicitantului de a trăi în Canada, capacitatea acestuia de a se integra rapid în viața canadiană

    Educația este unul dintre factorii pentru care se acordă puncte pentru a determina conformitatea datelor personale ale solicitantului cu cerințele de imigrare.

Top